+31 (0)6 51113531info@run-bfit.nl
Slide background

RUN&BFIT

NU OOK LOOPGROEP
VOOR DE JEUGD!

Particuliere training of
teambuilding

Bootcamp is een buitentraining voor mannen en vrouwen. Het programma is geschikt voor alle fitnessniveaus en uitdagend voor iedereen.

Individueel of
als groep

Beginnen met lopen? Conditie verbeteren? Betere prestatie bij een trail of wedstrijd? Ondersteuning bij barefootrunning?

Betere conditie,
rust in je hoofd

Somber, angstig, lusteloos, vermoeid, paniekerig of gestrest? Hardlopen kan als middel worden ingezet worden om deze klachten te verminderen.

Bewegen
naar vitaliteit

Een wandel-hardloop vitaliteitsprogramma voor bedrijven . Vitale organisaties staan sterker en presteren beter!.

HEERLIJK BUITEN TRAINEN
OP EIGEN NIVEAU

Een gecertificeerde trainer

EEN BETERE CONDITIE ZORGT VOOR GEESTELIJKE RUST
WACHT NIET LANGER EN GEEF JE OP VOOR EEN PROEFLES

Bootcamp – Bedrijven (teambuilding)

Tijdens een actieve manier werk je samen aan een beter en efficiënter team. Het accent zal dan naast de fysieke uitdagingen liggen op communicatie, samenwerking en voornamelijk plezier. Run&BFit maakt van uw wensen een passende running of bootcampevent, waarbij de sportieve oefeningen als metafoor voor team verbeterdoelstellingen staan.
Ook in samenwerking met de Hamalandhal te Lichtenvoorde kan Run&BFit Uw partner zijn

 

Gezonde medewerkers presteren beter en verzuimen minder!

Groepen, die een speciale activiteit willen organiseren? Een bootcampclinic is ook zeer geschikt voor o.a. familieweekenden, vrijgezellenfeesten etc. Plezier gegarandeerd!

Personal training

Heb je meer baat bij een personal training, of trainen in een kleine groep, dan ben je bij Run&BFit aan het juiste adres.  Vraag naar de mogelijkheden om individueel buiten te trainen. Combinatie van hardlopen en bootcampen behoort tot de mogelijkheden.

Bootcamp – Particulieren

Daag je zelf uit!!

Bootcamp is een buitentraining voor mannen en vrouwen. Het programma is geschikt voor alle fitnessniveaus en uitdagend voor iedereen. Lessen en parcours zijn afwisselend. Beginners en gevorderden trainen naast of met elkaar op hun eigen niveau.

Het accent ligt op het vergroten van:strippenkaart-RUN&BFIT-3

  • kracht
  • snelheid
  • uithoudingsvermogen
  • behendigheid
  • samenwerking
  • plezier!

 

Bij de bootcamptrainingen wordt gebruik gemaakt van een 10-strippenkaart. Deze is overdraagbaar, maar alleen geldig bij Run&BFit.

Woensdagmorgen:
9.00-10.00 v.a. Sportpark Den Elshof te Groenlo
Donderdagavond
19.30-20.30 uur v.a. Hamalandhal te Lichtenvoorde
Vrijdagavond:
18.30-19.30 v.a. Sportpark Den Elshof te Groenlo

Combinatie van cardio- en krachttraining

Bij een bootcamp wisselen cardio- en krachtelementen elkaar in hoog tempo af. Dit is één van de meest effectieve trainingstechnieken
om af te vallen, je stressbeheersing te verbeteren, je kracht te laten toenemen en je uithoudingsvermogen te verbeteren. Je gaat je beter voelen en het verbetert je zelfvertrouwen.

Geen lange duurloop maar intervaltraining

Intervaltraining is een effectieve en efficiënte manier om vet te verbranden, je uithoudingsvermogen te verbeteren en je spieren
te versterken.

TEAMBUILDING:
RESPECT VOOR ELKAAR

Loopclinics op elk niveau

 

Bij Run&BFit kan je terecht voor;

  • Individuele loopschema
  • Vitaliteitstest 
  • Trainingen en schema’s voor een wedstrijd of evenement.
  • Specifieke loopclinic (o.a. barefootrunning, trailrunning)
  • Groepsclinic

Daarnaast kun je gebruik maken van diverse loopgroepen voor verschillende leeftijdscategorieën en loopniveaus
Zie de diverse mogelijkheden met extra informatie hiernaast.

Op zaterdag 9 september organiseert Run&BFit i.s.m. Firma Vitaal een workshop bepaling van je max hartslag, snelheid en wordt je VO2Max bepaling gedaan. Dit als start van de clinic naar de Halve Marathon van de Keiloop op 26 dec 2017.
In samenwerking met de Hamalandhal te Lichtenvoorde is er wederom de clinic naar de Bommelasloop te Enschede. De te lopen afstanden zijn 7,4 /11,2/16,4/21,1 km en de clinic zal starten op maandag 25 sept 2017.

Als dit je looptechniek is dan……

Jeugdgroepen (10-16 / 16-21 jaar)

MEER INFO

Maatwerk

MEER INFO

Bedrijven (minder verzuim)

MEER INFO

Loopgroep ‘Blauwe Maandag’

MEER INFO

D.I.T.O. DOOR INSPANNING TOCH ONTSPANNING

BENUT JE PAUZE NUTTIG
GEEN STANDAARD RONDJE MAAR EEN LOOPCLINIC

Runningtherapie Achterhoek:

Hardlopen om je beter te voelen

Somber, angstig, lusteloos, vermoeid, paniekerig of gestrest? Wanneer je last hebt van deze symptomen kan hardlopen als middel ingezet worden om deze klachten te verminderen. Echter ook om dat je kampt met overgewicht, somatische klachten hebt of kampt met veel blessures en je zoekt een ‘stok achter de deur’. Ook dan is runningtherapie een juiste eerste stap.

Runningtherapie is het inzetten van hardlopen ten behoeve van het (overbelaste) brein. Kern van de Runningtherapie is het gebruik maken van hardlopen om de psychische en/of fysieke conditie te verbeteren waardoor je beter bestand bent tegen de dagelijkse dingen die op je af komen.

Het is een therapievorm waarbij je met je lichaam bezig bent, maar de effecten er van zal je met name op psychisch gebied als ook op fysiek gebied ervaren. Het is expliciet geen therapievorm waarbij uitvoerig wordt gesproken.
Om deel te nemen aan Runningtherapie is het hebben van ervaring met hardlopen absoluut niet noodzakelijk. Klik hier voor een video uitleg. Voor info over de cursussen zie hier.

Je moet niets! Maar als je iets moet, heb dan moed!

Aangesloten bij:

EEN GROEPJE VRIENDEN OF VRIENDINNEN KUNNEN EEN EIGEN LOOPGROEP VORMEN

JE KUNT ZOVEEL MEER
DAN JE DENKT

Eenvoudig investeren in de vitaliteit van medewerkers

 

Door de inzet van vitaliteitstesten als preventiemiddel, kunnen bedrijven op een eenvoudige manier investeren in de vitaliteit van hun medewerkers. Hierdoor gaat de productiviteit omhoog en worden verzuimkosten lager. Het aanbod aan bedrijven is nieuw en past  bij de aandacht voor preventie en de mentale gezondheid. Voorkomen is beter dan genezen.

 

Vitaliteitstest
Het is van belang om de vitaliteit van een individu (medewerker) cq medewerkers in beeld te verkrijgen alvorens er effectief gestart kan worden met een op de persoon toegepast training en belastingschema. In onze vitaliteitstest zijn opgenomen:

Intake

Rustmeting met o.a. bloeddruk, lengte, gewicht, BMI, Vet % . spier/bot %, visceraal vet en saturatie.

Inspanningstest door middel van een fiets of hardlooptest. Hier meten we de inspanningsbelasting. Max. hartslag, aerobe drempel of omslagpunt en verzamelen we informatie voor je meest effectieve persoonlijke trainingszones.
Lees hier voor meer informatie.

Advies en traject(en)  Na aanleiding van de uitkomten ontvang je een persoonlijk rapport met daarin advies en een trainingsschema. Op basis hiervan kunnen diverse trajecten voorgesteld en uitgewerkt worden.

Running voor bedrijven
Running coaching is (hard)lopen om de psychische conditie te verbeteren en kan  ingezet worden om klachten te behandelen of te voorkomen dat klachten zich ontwikkelen. Running coaching wordt al een aantal jaren succesvol ingezet als onderdeel van hersteltrajecten bij mensen met  stress gerelateerde aandoeningen, burn-out en depressie.
Running coaching kan ook preventief  ingezet worden voor een betere vitale fitheid en mentale gezondheid van mensen.

Bedrijven Vitaliteitsprogramma
Neem contact op voor het aanbod op maat
Voor meer informatie of offerte  kan de mail naar:



of

Of neem telefonisch contact op met Christian Reinders 06-51113531

EEN GROEPJE VRIENDEN OF VRIENDINNEN KUNNEN EEN EIGEN LOOPGROEP VORMEN

OOK MET OVERGEWICHT
KUN JE MET DE JUISTE
BEGELEIDING
PRIMA LOPEN

Ervaringen

  • In het begin vlogen de kilo’s eraf, later ging dat minder snel. Toch wist Christian me te motiveren om door te gaan. Ik ben nu 30 kilo afgevallen en heb al twee halve wandelmarathons volbracht. Na elke training heb ik steeds een voldaan gevoel en is mijn hoofd weer lekker leeg.

    Oud deelnemer
    Oud deelnemer
  • Graag wil ik even een iets kwijt over mijn ervaringen met runningtherapie. Twee jaar geleden kwam ik in gesprek met Christian Reinders over sporten.   Ik vertelde hem dat ik ongeveer 8 jaren naar een fitnesscenter was geweest, maar daar mee gestopt was. Daarvoor heb ik ook wel gesport maar nooit fanatiek, dames gymnastiek en zo.   Naast gezonde voeding is bewegen natuurlijk heel belangrijk. Ook miste ik wel de voldoening na lichamelijke inspanning. Wat ik eigenlijk heel graag zou willen is hardlopen. Ik vertelde Christian dat ik op de loopband nooit langer dan 15 minuten kon lopen.   Wat hij toen zei: ”iedereen kan hardlopen” intrigeerde mij.   Ik heb toen meteen een afspraak gemaakt en ben begonnen met hardlopen. De eerste les, (een uur) 1 minuut hardlopen 5 minuten wandelen. Elke les werd de hardloop tijd meer en het wandelen minder. Na 20 lessen in 10 weken kon ik een vol uur hardlopen!! Ik had het niet voor mogelijk gehouden en was erg blij met het resultaat.   Inmiddels is dat twee jaar geleden, ik loop nog steeds, maar nu in mijn eentje, twee keer in de week. Ik voel me er prima bij en ben blij, dat ik dank zij de prima begeleiding dit heb bereikt.   En … je bent nooit te oud om te leren,   Sportieve groet van een vrouw van 67 jaar.

    Mies Kühnen
    Mies Kühnen
  • Hallo mensen,

    ik heb ook deelgenomen aan de runningtherapie en mij ervaring is zeer goed.
    Toen ik begon had ik totaal geen conditie en angsten om over mijn grenzen heen te gaan.
    Door de zeer goede begeleiding van onze trainer heb ik met de nodige startmoeilijken toch mijn grenzen durven te 
    verleggen. Uitgaande van een gezonde geest in een gezond lichaam, ben ik mij 
    steeds veel beter gaan voelen. Wat ik eerst als een zware belasting ervoer, vindt ik het nu erg fijn om te gaan lopen.
    Ik ben zelfs nu lid geworden van een lopersvereniging, iets waar ik voorheen nooit aan gedacht zou 
    hebben. Ik kan dit iedereen aanbevelen.

    Met vriendelijke groet,

    Mayke.

    Mayke
    Mayke
  • Het werd tijd om mezelf eens op te rapen; lange dagen werken, thuis een lastig half jaar achter de rug en weinig energie om nog dingen op te pakken. Hardlopen leek ideale manier om een betere conditie en meer energie te krijgen: plaats- en tijdsonafhankelijk en ook geen verplichting naar een team. Maar een eerder poging om te gaan hardlopen via een start-to-run schema moest ik noodgedwongen stoppen vanwege een blessure, dat motiveerde niet om weer te gaan beginnen.   Maar een actief sportverleden bleef kriebelen. Uiteindelijk kwam ik terecht bij Christian en besloot het hardlopen nog 1 serieuze kans te geven: 12 weken training in een kleine groep met gerichte coaching. Dit bleek goed uit te pakken, na 12 weken (die omvlogen) was de algemene positieve conclusie dat dit nog wel langer had mogen duren, het plezier in het lopen was terug net zoals de energie tijdens de dagelijkse bezigheden! Het hardlopen heeft een vervolg gekregen in verenigingsverband, nog steeds zonder verplichting maar wel met gelijkgestemden. Heerlijk!   Ed

    Ed
    EdEd
  • Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel blij was met de begeleiding die je ons hebt gegeven. De tips om meer uit jezelf te halen en een betere loophouding.  Ik kan eindelijk rennen zonder blessures!! Nogmaals bedankt voor je hulp en de gezellige sportieve avonden en wie weet toch de volgende clinic!! Groetjes Bianca

    Bianca
    BiancaBianca

Neem contact met ons op

CAPTCHA
Een moment geduld aub.